01 augusti 2007

Möhippe-mardrömmar

Idag är det 31 dagar kvar! Nu har vi en DJ, en halvfärdig meny och en trumpetare! Planeringen kan liknas vid det sista vattnet i en balja - små virlvlar kvar, men många.. Börjar känna slite i magen med. I natt var det dags för en ny typ av mardröm - den om möhippor. Men, likt Bridexena börjar även jag undra, det är inte lång tid kvar nu och känner jag mina vänner rätt så.. ja.. Jag vet inte om jag är mest stressad över att det kanske inte lir någon som att det kanske blir?

Nåväl, i drömmen var Kicki, Helena och Ellen med, tre av mina tärnor. Vi åkte i en hiss på västkusten. Samtidigt som en tjock dimma dök upp i hissen försvann de genom en lucka, och Morten Harket (han från Ah-a ni vet) dörk upp. Han såg visserligen mer ut som Morrissey goes Wolverine(han har något, jag vet inte vad riktigt..), men ändå. et var i alla fall inte särdeles kul, och drömmen avslutades med att Kicki skulle intervjua Filip Wikingson på Resumébaren i Cannes, och jag fick inte vara med för jag var mellan jobb...

+
Tänk er dessa, och med en släng Morrissey!

1 kommentar:

Lisa sa...

hahahahaaaaa underbart. och hemskt.