15 april 2007

Bridal Planning Bootcamp

Japp, min Simple stunning wedding organizer och jag har tunerat familjen runt. I följet ingick 2 000 utklipp av blommor, slöjor, drinkar, placeringskort, skor m m och en 10 Kg bröllopstidningar (jag vidhåller fortfarande att de utländska är de bästa. De inhemska liknar mest dålig porr - dåligt satta, ful ljussättning och lite väl realistiska modeller). Nu är de stora dragen klara men några saker ligger fortfarande och väntar på svar:

* Fri bar är kul - men dyrt! Hur gör vi?

* Gästlistan är en glad skara människor, men tyvärr för lång. Motiveringarna vi battlar om för varje deltagande liknar en walk off nu.

* Vi måste lära oss dansa - tillsammans. VAR? Måste jag ringa Tony Irving?

* Inbjudningskort. Stress. Hur ska de se ut? Vad ska det stå? Låter så enkelt men alternativen är.. för många.

Klappade lite på klänningen. Fortfarande den snyggaste :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej fri bar behöver ni ej ha.. säger jag som är gravid. nej men till maten bara så får folk köpa vad dem vill sedan tycker ekonomi tanten.