16 april 2007

Saker jag undrar just idag, kanske tom i detta nu.

Det finns en massa saker jag undrar över som inte är bröllopsrelaterade:

Nu har jag suttit i timmar och jobbat med min fina men smutsiga powerbook i knäet.
- Vilken sittställning skulle jag kunna inta för att arbeta och jobba samtidigt? Jag borde ju rimligen kunna praktisera djupa strechtövningar medans jag kollar xmler - eller?

- Kommer mina vitala organ bli skadade av strålningen från datorn? Den ligger ju trots allt i knäet.

- Skulle jag kunna stryka små små plagg mellan sagda laptop och kudden den vilar på? Det luktade nystruket förrut, nästan på gränsen till bränt.

- Hur kommer det sig att Telenot har en fullkomligt obegriplig reklamkampanj? (Jag vägrar inse att jag inte är målgrupp för ALLA kampanjer)

- Vilken exakt lutning i fotvalvet är nödvändig för att uppnå maximal komfort vad gäller högklackade skor?

- Kommer jag någonsin hinna ta mina 10p på kursen? (jag har inte ens lämnat in första tentan än, och deadline var 6 veckor sen)

- Hur vet man vad man ska ägna sig åt i livet? Vad man verkligen är bäst på? Kan man bli bra på saker man vill bli bra på, även om man inte borde vara bra på dem?

- Är det vitt snor som är virus, eller det gröna?

Timmen är sen. Servern väntar. Why, but why...

Inga kommentarer: