07 november 2007

Vi och våra saker

På söndag ska vi titta på en större lägenhet. Ett extra rum känns pirrigt. Vad ska hamna där? Boksamlingen? Ett syrum? Ett gästrum? Vem vet! INte är det barn i alla fall. Så fort vi pratar om större lägenhet eller en sport-kombi frågar folk om barn. Vi är bara väldigt duktiga på att samla på oss saker! Hur det ska gå den dagen eventuella barn dyker upp har jag ingen aning om. Jag antar att de redan i späd ålder kommer samla på sig massor av saker de med. Det kommer lsuta med att vi aldrig kommer lämna vårt eget Gated community, vårt eget compound...

Sålänge har jag fantasier om denna fantastiska fåtölj. Kanske en vit, kanske en svart? Kanske en i varje färg, så vi kan sitta i ring med en gäst i taget och gunga, gunga, gunga fram och tillbaka?

Den kräver också sitt utrymme.



1 kommentar:

Anonym sa...

Varför ser modellen så uttråkad ut? jag skulle le fånigt från öra till öra om jag satt i en sådan kul stol.