05 oktober 2007

Stor stress, liten postingfrekvens

Konichi wa! Ibland går det undan extra mycket. Veckan skulle användas till att summera det sista, istället blev det att hälla ut hela projektspannen och långsamt plocka upp alla bitarna under veckan. Så, inget är packat men väl genomtänkt. På söndag är det avfärd till Japan för smekmånad - tillsammans med man, stora resväskor och fem svarta klänningar.

Så, jag lovar inga inlägg under min frånvaro men desto mer dokumentation när vi är tillbaka :) Det kommer bli en resa i japanska tecken; vi kommer bo på traditionella ryokans, åka shinkansen och bada i varma onsen källor. Spännande, eller hur!

Och just det, efter resan kommer jag överväga att gå över till Wordpress. Verkar vara något smidigare än blogger..

Sayonara!

1 kommentar:

Mrs S sa...

Hoppas att ni har det riktigt bra, vill gärna se lite bilder sen. Japan är ett av mina drömresemål men jag gissar att klädshoppingen är lite förnedrande, allt är pyttepetite?