01 maj 2007

Bara 4 månader kvar!

Ojojoj idag är det bara 4 månader kvar till Dagen D.

Idag har jag spenderat en hel del timmar med söta E, min MOH [1]. Med mig var såklart min SSWO [2] och en hel hög utskrifter och prover på band, inbjudningar och annat. Stolt visade jag upp mitt senaste byte - en hörnkapare från Panduro. Ja, den gör runda hörn. Fantastiskt, eller hur? Dessutom spenderades en hel del tid med att utreda huruvida om det verkligen ÄR billigare/snyggare att göra inbjudningar själv eller beställa färdiga "personalized" (Hav tålamod vänner, snart kommer en utvärdering och topp-lista på inbjudningskortsiter).

Kanske var det därför mitt hjärta slog ett extra slag när jag läste på en av mina favvobloggar att Martha Stewart Crafts onlinebutik nu öppnat. "Monkey in a box"-kit, band och snören med så fina namn att man tror det är glassar och mycket annat. Jag har inte vågat ta reda på om de inte fraktar till Svedala än. Glöm inte att spana in den fantastiska PDFen "How to master Martha's favourite Bow's" med den odödliga underrubriken "Once you master this classic bow, try some creative variations on your gifts".

Det här med att vara ledig nästan 4 dagar i rad kan inte vara bra för någon som är på väg rakt ner i Bridezilla-träsket...

[1] (wedding lingo = Maid of honor)
[2] Simple Stunning Wedding Organizer

1 kommentar:

Anonym sa...

4 måander kvar oj oj snart då :)
ha ha under hur stor jag är då?