17 februari 2007

Bröllopsstatus

* Blivande mannens outfit är nu införskaffad.

* Dummy till inbjudningskort klart.

Själklart spanar jag på skor så ofta jag kommer åt, och när någon slags dröm om att åka till NYC eller kanske London och bara.. ja se.. och kanske segla in på Harvey Nichols med dedicerad summa pengar och bara köpa ett par finafina skor.. eller Barneys, eller min lilla hemliga favvo-outlet :)

Ja, det var nog det... I morgon är det söndag, dagen då vi brukar besöka mormor. Det är även dagen då tidsöppningen för de mindre angenäma bröllopsdiskussionerna inträffar. Just nu är diskussionerna hyfsat civiliserade och tema kommer bli: vad ska det stå på inbjudningskorten, hur ska vi göra med gästlistan och start på planering för bröllopsresan..

Många roliga saker :)

1 kommentar:

Lisa sa...

sugarsweetiedarlingdearest, har äntligen tagit mig tiden att läsa hela bloggen. Har småduttat här o där men nu tog jag mig som sagt tiden ordentligt. väldigt underhållande och många bra tips.

Men, please kan du pinga på nyligen? så missar jag inget.

fabulösa skor by the way.