20 februari 2007

The bridal shoes

När jag fick förfrågan av den söta hyfsat nygifta A om att hon skulle till Den Stora Outleten och kanske borde jag skicka lite bilder på skor jag gillar om hon hittade något?, vaknade den lilla skodjävulen i mig - igen. Jag har försökt pressa ner den någonstans bortom kreditkortsräkningarna men icke, nu är dne lös igen och vädrar vår, torra gator och höga klackar igen.

På den eminenta siten zappos.com finns det skor för alla smaker och plånböcker. Självklart fastnade jag för några potentiella bröllopskandidater!




Den eminenta Vera Wang har gjort dessa lagom höga, enkla men fulländade bröllopsskor ($453.95).
















Här en annan sko i min smak från vår högt vördade Marc Jacobs. Blotta 319 USD och de är dina. Sa jag att de fanns i svart med?






Slutligen dessa underbara och även de hyfsat perfekta bröllopsskor från Christian Lacroix. För den ynka summan av 439 USd är de dina. Eller mina.












Att byta klänning under kvällen lopp kan ju vara hyfsat sårmotiverat, men skor - det måste man ju nästan ha flera. Eller?

Inga kommentarer: