21 september 2006

Dagens lista!

Från en annan bröllopsblogg kommer denna lista. Och eftersom jag är listoman vill jag också svara :) Vad skulle ni svarat?

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Desktop publishing-assistent
Bingoprisutdelare
Chalet-föreståndare/kocka
Säljare i snowboardaffär

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Matrix
Shooting fish
Making Mr Right (ja ja ungdomssynd..)
De förlorade barnens stad

4 städer jag bott i:
Göteborg
Stockholm
Annecy/Chamonix
London

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Entourage
Big Love
Grays anatomy
Will & Grace

Fyra ställen jag vill åka till:
Tokyo
Kanada
New York
Sydamerika

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Expressen
Aftonbladet
Resume.se
Researcher

Fyra favoriträtter:
Pilgrimsmusslor
Sparris
Risotto
Canelloni/Delizie

Fyra ställen där jag trivs:
På snötäckta berg
Med pengar på fickan i en outlet
Vid havet
Med vänner!

Inga kommentarer: