15 april 2009

Is it a bird? Is it a plane? No it's a Boon!

Häromdagen kom ett stort paket från USA. Min första tanke (rätt mörk..) var att mannen köpt böcker. Fler böcker. Stora böcker. Misstolka inte, böcker är fina men vi har så att säga fyllt kvoten (i dubbla rader, med dubbla överhyllor) i bokhyllan. När så mannen sa "öppna du", tänkte jag att någon bok kanske var till undertecknad, eller möjligen till C. Häromveckan kom nämligen mannen hem med böcker tillC - på ryska. Men icke! Döm om min förvåning när min otroligt snälla och omtänksamma svägerska packat ner en hel massa roliga saker till oss! Mest till C, men det är ju vi som njuter mest av dem. Särskilt M&M med mörk choklad i..

Bland alla roligheter fanns två produkter av mitt numera nya favoritvarumärke Boon. En Squirt (se bild) och en boll att förvara snacks i. Superfina! Superhygieniska! Supersmarta!

Vad väntar ni på? Go shop!

Inga kommentarer: