27 september 2008

Minienkäten

Jag blir ju aldrig utmanas av andra tuffa bloggare som Sessan eller A box of barfi, så jag knyckte helt enkelt testet och svarar på det ändå. Enkäter rocks!

reglerna: svara på alla frågor. välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Just nu är det mycket potatismos, hemlagat såklart. Mos ska innehålla potatis, äggula, mjölk/sojamjälk, smör, salt, peppar och lite muskot. Gott.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Oftast hamnar jag i köket lagandes maten också. Men, med tanke på hur min gravitationskraft har ändrats så sakteliga under de senaste 9 månaderna rör ajg mig helst inte alls just nu. Utom för att göra mos möjligen.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan med laptopen. Uppallad med alla kuddar som finns att tillgå. Om barnet kommer ut med inbyggt wLan kommer jag inte bli förvånat.

4. Köper du ofta Triss?
Nej men forr gjorde jag det i perioder.

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Troligen smekmånaden i Japan, tätt följt av 2 veckors snowboardåkning i Kanada. Eller kanske säsongandet i Chamonix i största allmänhet.

6. Vilken tv-kanal tittar du på mest?
BitTorrent-tv

Inga kommentarer: