20 augusti 2007

12 dagar kvar

Kan man säga att nedräkningen har börjat nu? Eller får man bara räkna ner när det börjar på tio? Det börjar bli knappt om tid. Och hur ska jag hinna? Vardagar till fem är arbetstid och det är definitivt no-no att bröllopsfixa (utom på lunchen då). Efter jobbet försöker jag göra de sista Ebay-fynden, besöka min vanliga community och försöka stävja mitt beroende av Facebook. Bloggandet har blivit pinsamt eftersatt, men tack söta blivande man - efter 132 postings lade du inte ett långt och fint :)

Idag var vaken-tiden schemalagd på minuten. Ekipaget var bara 15 minuter försenade till sömmerskan och tack och lov är hon både rar och inte så dyr på ändringar. Efter helgens eskapad [1] lovade hon mig att sy dubbla sömmar på klänningen när allt är måttat och klart :)

[1] Det här kan jag inte berätta om nu. Men kanske sen, om jag får lov..

Inga kommentarer: