09 juli 2007

Officially bridezilla?


En stor dag. Vårt ännu större paket från USA har äntligen kommit fram! Tack söta Cilla för hjälpen.

Klipp, klipp....

Inte så miljövänligt, men väldigt bra för lättsmält choklad.

Aha! Första lagret; söta hjärtfomade tvålar i tyll med svart band.
Och jag inser att mitt hår verkligen ser ut som två slokande cockerspaniel-öron

Lager nummer två: specialbeställda M&Ms i vitt och ivory!

M&M no 1: Lars & Ulrika.
M&M no 2L & U 070901 - datumet för vigsel.

Upps.. en liten guldbikini slank visst med också! Överdelen var perfekt, underdelen passar en väldigt väldigt liten rumpa... Men, det var ju toppen jag var ute efter så det är helt ok.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad gullig du ar! Fick du OSA-korten ocksa? Darren skulle stoppa in dem i ladan... -Cilla

Lisa sa...

men du har ju världens vackraste hår! sluta negga. :)
kraam

Anonym sa...

hej, vet inte om du kommer läsa det här lilla inlägget men jag hamnade här för jag planerar bröllop... HUR gör man för att specialbeställa M&M's???

Skicka gärna en länk eller kontakt är du snäll...

mvh ulrica@spray.se