30 juni 2007

People...

People.com listar crazy-weddings. Jag kan inte motstå dem. Vilken kraft, vilken energi!

Å andra sidan, vad säger att dessa bröllop skiljer sig så mycket från mitt och L´s? Vi lägger ner en hel del kraft och möda på att få det som vi vill ha det, precis som dem.

Men, även om jag verkligen gillar tema-fester vet jag inte om jag skulle vilja ha ett temabröllop. Om vi tvingades välja meddelar blivande mannen att antika bröllop med amforor och matorgier skulle vara intressant. Nackdelen är b la hur vi skulle klämma in ett vomitorie på ett stilfullt sätt..

Personligen skulle jag nog valt sekelskiftestiden kring 1890, eller varför inte femtiotal med vippiga kjolar, uppkavlade blåjeans och en känsla av att framtiden är fortfarande är framtiden...

Vem sa att jag inte är romantiker?

Inga kommentarer: