18 juni 2007

I love Ebay

Jag älskar Ebay - nästan förbehållslöst. Mången har den kväll varit då jag fastnat i Ebays underbara värld, drömmandes om plagg som nästan inte finns längre och om skor som är så billiga att frakten är tredubbelt dyr. I bröllopssammanhang är Ebay oslagbart; var annars hittar jag en 3 Tier Cathedral veil with detachable layers? Va va av? Eller de sötaste av skor, i kvalitè tillräcklig för en kväll eller två, ett pris som motsvarar ett par drinkar och man garanterat är ensam om (i Sverige)? Jag vet inte om det är valmöjligheterna eller prisnivåerna som exalterar mig mest.

Se här: en vitskimmrande askungesko till det facila (start)priset av 17 USD, inklusive frakt till Svedala ca 50 USD = Din Sko-priser. Hoppa på auktionen här.

Länge trodde jag att allt man behöver är ett kreditkort och ett leende. Det räcker med PayPal. Bakom skärmen kan ingen se din plastik.

Inga kommentarer: