14 mars 2007

Hasse, I heart you

Och nu undrar ni säkert vem Hasse är. Hasse är mannen det är svårare att få en tid hos än ett lån på banken, svårare att få en invitation till än en sample sale hos Chanel. Hasse är mannen som klipper mig och den blivande mannen. Pyttsan tänker ni nu, en klipning är en klippning är en klippning? Men icke.

Invigda vet precis vad jag talar om. Som en nyfunnen fellow bloggande e-vän. Jag har redan imponerats av hennes kunskap och stilkänsla, så att hon också skulle gå till Hasse kom nog inte som en överraskning.

Jag har en hemlig plan att få med Hasse till w2007. Jag kan liksom inte se att någon skulle ha bättre förståelse för allt mitt hår än Hasse. Han lät inte helt oäven, men med ny bäbis och allt.. jaa jag kanske kan muta honom. Några tips?

1 kommentar:

Lisa sa...

på den tiden jag klippte mig hos Hasse så vet jag att han går igång på "du får göra vad du vill med mitt hår". Jag hade en väninnas lillasyster som alltid lät honom klippa henne precis hur galet han ville. så säg att han får göra vad han villmed ditt hår EFTER bröllopet.