04 januari 2007

239 and counting...

Enligt brides.com är det idag 239 dagar till bröllopet ska stånda. Tur att jag köpte en bruklänning förra veckan! :D

Det var ingen enkel process kan jag meddela. Har provat ungefär 15 stycken olika modeller, och tittat på säkert ett hundratal på nätet. Pris, material, utförande är bara detaljer i sammanhanget - det måste ju kännas rätt! Men efter att de (tre stycken) snälla expediterna övertygat mig om att A/ Nej, det är inte så snabba trender i brudklänningsvärlden som i modevärlden och B/ min vännina J som var med minsann tyckte "att jag var superfin i klänningen och passade bra mycket bättre i den än tjejen i rummet brevid som provade en likandan" och så C/den bara fanns i ett fåtal ex (ja jag vet. limited edition works like magic på mig..) så slog jag till.

Nu är det bara skor, underkläder, smycken och ja allt annat kvar!

Inga kommentarer: